Högskoleprovet

På lördag gäller det, då är det både tävling för mina tjejer på Tullinge TC men det missar jag tyvär för jag ska iväg på Högskoleprov då. Som tur är det i Norrtälje så jag behöver inte dra mig ända in till Sthlm :)

har inte lagt upp något nytt kapitel ännu sen senast och det är för att jag har varit tvungen att plugga mestadels när jag är hemma. Så ni får faktiskt vänta tills nästa Måndag tror jag, för jag måste lägga ner energin på att naila det här provet nu, nästan som att min framtid hänger på det så att jag kommer in på Sjukgymnastlinjen, ingen press där Richen :P

Idag så var jag och mamma och pappa hemma hos syrran och hennes kille och käkade och hade skoj, vi spelade i slutet ett spel som heter koron eller nått sånt, man har typ biljardköer och sedan ska man slå ner runda brickor i ett hål som finns i varje hörn, det var askul och jag var riktigt bra på det också :)


aja simma lungt så hörs vi!


Kommentarer
Postat av: jessica

Haha, skryt lagom, jag va bättre på Coron än dig, eller inte :o)

2010-04-04 @ 22:35:47
URL: http://tystatanke.blogg.se/
Postat av: Richard

hehe, jag VAR ju faktiskt bra på det :P

2010-04-06 @ 21:50:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0