Ny bil och Stolt tränare :)

Hallo! Long time no see, som man säger, länge sen jag skrev och nu måste jag nog skrärpa mig tror jag :P

aja varit mycket jobb och plugga på sistånde, ligger lite efter i plugget också så jag måste läsa massa sidor nu, eller gör det imorn istället :P

Vi har köpt en ny bil nu! WoHOO! :P blev en Toyota Camry Touring asfin, fast vi får den inte förens nästa måndag för snubben som skulle sälja den behövde den nu i helgen, han trodde inte den skulle sälja så fort :P

Men på måndag så hämtar vi henne, Tina. Jag har döpt henne till det :) man måste ju ha namn på bilen, för ni vet ju att bilar är tjejer, precis som båtar, och har man inte namn på båten så är det otur :P

så det blev Tina (Toyota - Tina = T och A, början slutet) :)

idag så blev det iväg till Sthlm och klippte och röjde lite i en trädgård sen iväg till träning med dom bästaste, NGF truppen :)

och det var faktiskt en av dom absolut bästa träningarna någonsin, ifall man kollar på den tekniska avanceringen.

RM1 laget har ändrat och fixat massa teknik på tumbling, och på trampet där jag stod och passade idag så har dom fixat oerhört bra positioner i volterna och ändrat till en stilrenare utföring :)

RM3 laget körde också riktigt bra på tumbling såg jag, dom kommer vara riktigt bra förbereda på att stiga upp en nivå på tävlingsstegen framöver :)
På trampet så körde dom med mig massa skruvar och det som var riktigt trevligt var hur långt dom har kommit i skruven. Alla körde 1½ skruvar och det som fattas oftast är antingen spänning eller rotationsbalans och det började några att fixa idag och två tjejer ställde även rudy-skruven för första gången. Då blir man så stolt att man måste ha en kram :P i sånna epic moments går det inte att hålla känslorna i schack :P


Allt som allt en riktigt trevlig dag :)

Jag känner mig rikgit taggad inför kommande träningar med detta gäng :)

ska försöka skriva vidare och lägga ut på söndag på Boken, innan ni/jag glömmer bort den :P


Ha det bäst och kom ihåg att det alltid ordnar sig!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0