Wey! Träningsläger + Träningsläger

Hallo! Längesen men här kommer ett inlägg :)

Kom hem i lördags morgon från ett superläger med NGFarna i Karlskrona och det var så jäkla nice!
Dom körde oerhört bra, även om dom var väldigt slitna efter typ första dagen och hade träningsvärk så dom knappt kunde gå :P
Men, det var riktigt roligt trots träningsvärken och lite skador och en nacke!, och mycket roligt hände under lägret förutom träning också:
Vi var på Boda Borg, en FångarnapåFortet rippoff och det var riktigt nice, utmanade att springa runt  och klura ut rummen :)

Så nu är man hemma och längtar tillbaka till Karlskrona, Gymnastiken och framförallt detta underbara gäng, ifall ni vill kolla lite vad som som hände där nere så gå in på http://tranarna.blogg.se/ <-- En blogg som vi tränare gjorde när vi var där nere och skrev massa roligt :)

Men som tur är har jag iaf ett till läger att stilla min abstinens med iaf och det är nästa lördag med KFUM (sthlm förening) ner till soliga Italien, och det ska bli så jäkla nice!

Jag vill fortsätta med gymnastiken lite till innan jag lägger av som gymnast och då skulle det vara nice att få vara med på ett SM (2011) innan "retirement" :)


Italien och terminen som kommer, kommer visa för mig ifall jag kommer klara det eller inte :P

aja men nu ska jag nog kika lite film eller nått.

håller fortfarande på att forma min bok i tankarna så det tar liten stund innan jag kommer börja skriva igen, men jag vet att när jag väl börjar så kommer jag nog att skriva dem där sista 200 sidorna eller vad det nu är kvar :P


ha det bäst alla kram!

//R

Kommentarer
Postat av: Emil N

Hur var italien-lägret då? Några filmer? =)

2010-08-23 @ 23:06:17
Postat av: Richard

det var riktigt nice, ah det finns lite filmer, men inte jag som har så väntar på att få dem :)

2010-08-24 @ 21:22:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0