Jul igen :)

Jahopp då var det jul igen då, roligt fast jag vet inte om det är så mycket att stressa upp sig över, kanske för dom som tycker att det är superduperviktigt att det ska pyntas och fixas och städas och allt annat, men jag tycker man kan chilla lite istället :)

Var och handlade lite klappar idag i kylan och trängseln i lilla Norrtälje och sedan hem och bakade med mor, synd bara att sockerkakan av någon anledning dog inne i ugnen och nu ser ut som en pannkaka :P men vad gör det, den blev god ändå :)

Nu blir det datorn ett tag eftersom allt är klart, så det blir nog lite facebook, chatt och film och lite spel :)

btw så saknar jag mina gymnaster, speciellt nu när vi har bestämt att vi ska satsa på JSM så det kommer blir fett nice plus riktigt roligt med nya övningar :) kanske blir en träning på onsdag med tjejerna om tillräckligt många är i närheten och kan :P


hörs!



Kommentarer
Postat av: F

Saknar dig med!!!

2010-12-23 @ 20:58:41
URL: http://powerfriday.blogg.se/
Postat av: Miccan

sv. ja jag vet men jag tror jag börjar bli sjuk :( så vi får se hur det blir med träningen :(

2010-12-28 @ 14:01:05
URL: http://msje.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0