Julshow och annat :P

Yo, helgen har varit intensiv för mig, först massa träningar, sen hem till en kompis i fredags och hängde, lördags åkte jag hem och sedan in till Norrtälje igen och fraktade massa redskap från en hall till en annan, hem till mig igen och lämnade bil, tillbaka till kompisen i hans bil, käka pizza, hem till någon annan, sen satt vi uppe till 4 och spelade Dead Space, ett skräckspel :P

Sen upp tidigt och vara med som ledare på Norrtäljes JulShow här i Norrtälje SPC, och den gick riktigt bra, många fina framträdanden och mycket publik, men det var en av mina gymnaster som gjorde sig illa på genrepet så hon kunde inte vara med, så det var tråkigt. Men annars gick allt bra och flöt på som det skulle, fast ingen riktigt visste vad som skulle hända eller vem som skulle fixa något :P

aja nu är jag hemma och ska chilla sen ska jag begrava mig i sängen i minst 12 timmar :)

tjo!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0