Buggat blogg.se

Halloj!

blogg.se funkade inte igår, eller iaf inte när jag försökte, så jag måndagens avsnitt kommer nu istället.


 Igår så var jag och kikade och hjälpte till lite på en träning och vi letade också efter överdraget till tumblinggolvet för det var borta sen tillslut hittade jag det och då låg det i ett förrådsrum som inte används under badmintonnät, så det var ju lite skumt :P


 Aja ska iväg till träning med tjejerna snart men innan det ska jag fixa lite med bloggen för nu kommer följande gälla:


 Måndag och fredagar så kommer kapitel ut som vanligt fast nu kommer det vara både svenska och engelska verisionen som kommer ut, så får man välja vilket språk man läser på:)


 Den engelska kommer börja från kapitel 1 den med för den är omarbetad.


 Jag kommer nu alltså ha tre kategorier så att det blir lätt att hitta rätt:


 *Dagligt
*Story of the Shadowhunters
*Sagan om Skuggjägarna



 kapitlen ligger nedanför!


 tjo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0