Crossfit!

Yo, precis kommit hem från träning i Norrtan, först träning med tjejerna som hade tävlingsträning (ingen tävling ännu men snart/april) och den gick väldigt bra, ser ut som att vi kommer få ihop varven iaf :P nej men tjejerna körde bra och allt flöt på.

Sedan efter följde jag med Frida och Petter (tränare) som skulle till deras Crossfit-träning. Jag prövade på, det var ett timmes pass. Och jag är helt slut nu efteråt, det var precis det här jag behövde, har ju inte tränat på flera månader nu så jag börjar bli rastlös och så. Men det känndes  bra att köra slut på sig helt och hållet :)

Imorn är jag ledig! Woho, så då kommer jag bara att chilla och skriva på boken och kolla film och kolla serier och spela och dricka läsk och  vara en riktig gamer helt enkelt, älskart :P


aja simma lugnt nu och be the best as you are!

ps. sån här frisyr kommer jag kunna ha snart  fast minus luggen :P


(bild på någon random dude)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0