Paus med engelska verisionen och min födelsedag!

Jahopp, ledsen att jag inte skrivit på ett tag, hur har ni överlevt utan mina innehållsrika och underhållande "blogg-inlägg" hehe:P

nej men skämt åsido, har varit sjuk och är fortfarande det sen torsdag men börjar bli bättre:)

Idag fyller jag år, eller om 1 timmer och 50 minuter typ :P, grattis mig :)

Det blir inga mera kapitel nu på ett tag, för det första så var det senaste kapitlet som jag lade ut det sista i del 1 i boken, sedan så tänkte jag också fokusera lite mera på den svenska översättningen också.
Dessutom så har jag efter lite feedback och "reconsidering" redigerat en stor del av dom 5 första kapitlena i boken så.

På fredag så kommer jag nog kanske kanske kanske att lägga ut kapitel 1 på svenska om jag hinner bli klar. och sedan så kommer jag även att ta bort alla kapitlen som redan ligger på bloggen och lägga ut dom nyredigerade engelska :)

aja så det kommer bli en tredelad blogg detta, en del med engelska verisonen, en del med svenska, och en med vardagliga blogginlägg.


Just det, i lördags var det träning med tjejerna och credit till en av tjejerna som körde två dubblar på trampet, fast hon tycker att den är så läskig.
Finns det något modigare än att göra något som är riktigt läskigt? I think not! bra gjort Frida!

hej svejs, lyssna på techno det är bra saker det :P

Kommentarer
Postat av: F

Tack Richard :D

2010-02-09 @ 15:55:49
URL: http://powerfriday.blogg.se/
Postat av: Jessica

Grattis brorsan! Nu är det bara 2 år emallan oss igen, jag får inte vara 3 år äldre än dig någon längre stund :o) Ses imorrn!!

2010-02-09 @ 21:25:55
URL: http://tystatanke.blogg.se/
Postat av: Richard

Varsågod Frida :)



nope det får du inte syrran max några veckor sen får det räcka :P japp ses imorn

2010-02-09 @ 22:36:49
Postat av: Jessica

nehe, får väl nöja mig med den lilla tiden som ´är då ;o)

2010-02-09 @ 22:45:43
URL: http://tystatanke.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0