Stress?

Halloj! Idag har varit en skön dag, inte så kallt för det har varit vindstilla och lite sol. Klippte lite träd idag med pappa, fast på ett mystiskt sätt så försvann en borste i snön som pappa tappade. Vi kunde inte hitta den, måste vara någon trädgårdstomte eller nått som tog den, litar inte på täby-bor :P

Aja sen var det hem och så lagade jag bilen, eller ja jag tejpade för ett stort hål på avgasröret med silvertjep:P så nu låter den iaf inte så mycket längre. Lät som en traktor korsat med en båt innan.

Träningen med tjejerna gick riktigt bra, var inte många där så dom fick intensiv träning, lite förövningar och lite färdiga övningar + test på hög höjd på trampett, landning på över 170cm!

Jag har kommit på att jag är stressad, för jag glömmer bort en del saker som jag ska göra, viktiga saker, för jag har så mycket just nu, administrativt då alltså. Så jag kom på en ide att skriva en loggbok varje dag, med innehållet: Datum, fritid, jobb, träning, uppgifter. Så fyller jag i den varje kväll så ser jag sen vad jag gjort och måste komma ihåg :)

aja grattis alla skolbarn, för imorn får ni sportlov, fast jag gillar det inte, för det innebär att fienden fjällen snor alla mina duktiga gymnaster i en vecka, morr!


aja lycka till och Cya!


Kommentarer
Postat av: F

Haha de e lugnt richard jag e bara borta en vecka ;)

2010-02-26 @ 09:04:32
URL: http://powerfriday.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0