Torsdag

Yo!  torsdag kväll nu och sedan imorn är det fredag och helg rånice :)

träning idag som gick ganska bra, körde visserligen bara grunder, men med några tjejer har jag börjat smygträna förövningar till dubblar med skruvar på trampet som dom kommer att förhoppningsvis köra i framtiden. Eftersom jag för inte så länge sedan körde som mest dubbel sträck med 4½ skruv på trampet så är det kul att utveckla förövningar till det och sedan se hur dom fungerar med tjejerna. Så länge dom vill kan dom bli hur duktiga som helst!

chillat nu framför youtube lite på kvällen hära och hittade ett asskönt klipp, det är nice ifall man är intresserad av gymnastik, ska jag kanske tillägga :P

det är i slow motion och musiken slutar efter 2½ minut typ men det är ju bara sätta på egen musik då, klippet är ca 7 min. Det visar en mixtrupps trampettvarv till mjuk landning och det är en riktigt klockren krash med efter någon minut in på klippet också.

det kan ju vara så att min dator muppade sig också och att klippet egentligen är i vanlig hastighet och bara 2½ minut :P

men ifall det verkligen är i slowmotion så kika på det:

http://www.youtube.com/watch?v=Z7HlujxoDk8&NR=1


aja ha det bra! tjo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0