Wii!

Alltså inte Nintendo Wii, utan Wii som i wohoo:P

Anledningen till det är att jag äntligen har skrivit klart kapitel 1 på svenska! Sedan är det en skön dag också för igårkväll var jag hemma hos några kompisar i Norrtälje och hade en riktigt nice kväll:) Spela, kolla film på internet och bara snackade till halv tre eller nått.

På måndag kommer jag att lägga ut kapitel ett på svenska och sedan måste jag ju lägga ut kapitel 2 på fredag ju, nu får jag lite press:P

Jag kommer även att ta bort alla kapitel som redan ligger på bloggen (engelska) och det är för att den har jag redigerat om totalt så den stämmer inte, kommer att lägga upp den korrekta engelska verisionen sen också.

aja nu ska jag chilla lite med nått och skön musik.

Lyssna på Hadouken, dom är ett bra band!

http://www.youtube.com/watch?v=O0nRibTRIEM


Tjo!

Kommentarer
Postat av: jessica

Låter nice!

Jag vet ett annat bra band, poodles!!! ;o) Kram på alla hjärtans dag!!1

2010-02-14 @ 18:37:03
URL: http://tystatanke.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0