Yay!

Yo, hoppas allt är bra med alla, med mig är det bra iaf :)

fyllde ju år 3 imorse så idag fick jag presenter och sång och macka på sängen till frukost :) ah fast jag åt ju inte sången eller presenterna  :P

Fick flera böcker, dom sista i en serie som jag läser så det ska bli nice att få fortsätta läsa på den serien:

Sagan om Mallorea - David Eddings


Sedan fick jag också två snygga t-shirts!

Ikväll var jag på träning med tjejerna, som var typ endast 10st gymnaster av 21 , så det var inte så många, men dom körde på riktigt bra och var glada :)

Skulle egentligen hem till några polare sen också men det blev inte så, ska träffa dom på torsdag istället. Så jag drog till donken sen efter träningen och beställde massa mat och Cola, har ju bestämt att jag inte ska dricka cola på länge men nu är det ändå min födelsedag så jag tog Cola! :) (galet gott det är ändå, fast sött)


Aja imorn ska jag upp tidigt och iväg och jobba med pappa, sedan på dagen kommer syrran över och vi ska käka lite tårta och sånt.

aja ha det gött!

lyssna på Rasmus - First day of my life
den pressar jag just nu för den är så skön!

http://www.youtube.com/watch?v=ISfhv8cO5CU&feature=related

Kommentarer
Postat av: Mathilda

Grattis

2010-02-11 @ 23:08:33
URL: http://tilaa.blogg.se/
Postat av: Emil Nyström

Nej men Richard! Vad är det jag hör har du nästan slutat dricka cola? Har helvetet frusit till is?!?!

2010-02-12 @ 10:25:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0