Första inlägget

Jahopp, så har man joinat alla andra då med att blogga, men mitt syfte med denna är inte bara att skriva vad jag har gjort under dagen :P

Jag skriver en bok och vill gärna ha lite tips och tankar och så. Så jag kommer göra så här:

Två gånger i veckan kommer jag att lägga ut ett kapitel från min bok (boken är inte klar ännu) ett kapitel varje måndag och ett varje fredag, så är det bara att kommentera ifall man orkar det :)

Boken heter "The Story of the Shadow Hunters" och den handlar om två människor som påverkas av något från en annan dimension och får krafter. Deras äventyr med att skydda jorden och deras relation.

Ja jag vet att det kanske låter lite töntigt men jag skriver inte boken med fokus på övernaturliga saker (har en stor del däremot) utan fokus ligger på dessa två personers upplevelser i en ny värld, tankar och relation med varandra.


Men eftersom det ändå står blogg.se i slutet på denna sida så får jag väll skriva vad som hänt idag också :P

Vaknade 12 och tänkte att nu har ju skolorna börjat igen (för dom som går där) och man ska ju själv börja plugga lite Biologi A snart så jag måste ju skärpa mig och fixa dygnsrytmen. Tog en lång promenad i kylan och sedan skrivit lite på boken och chillat framför datorn. Sedan lite senare fick jag hjälpa pappa att bära hem matkassar för bilen pajade en bra bit ifrån vårt hem så nu måste vi köpa en ny bil, jättekul efter jul och nyår som kostar mycket det!

Det får räcka för mitt första inlägg.

Första kapitlet kommer på måndag!

Cya!

Kommentarer
Postat av: jessica

Du har en trogen läsare ;o)

2010-01-09 @ 16:21:22
URL: http://tystatanke.blogg.se/
Postat av: Richard

nice nice syrran :P

2010-01-09 @ 17:17:08
Postat av: Danne

Skriver du en bok du...? De va som fan :O

Forden passat tyckte jag såg att nån körde den me varningsblikers på 276:an :/

Va blir de för nå nytt då??

2010-01-09 @ 21:14:13
Postat av: richen

ah du ingen Ford iaf, dom har gjort sitt :P

2010-01-10 @ 12:40:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0