Skön dag

Yo!

Idag har varit en skön dag, för idag har jag inte behövt stressa, dega eller göra tråkiga saker. Träningen gick bra och efter var jag hos några polare, nu är jag hemma och ska chilla lite framför computern och imorn blir det lite jobb igen, förhoppningsvis får jag jobbet på macken här i byn, verkar så iaf, vilket är bra för då är det nära till jobbet och inte så ansträngande :P

btw så kom jag på att jag kommer behöva skriva om hela början på min bok för det är bara fel på uppläget på den och för mycket info för att vara en inledning, aja det tar jag sen, nu ska jag kika på första avsnittet av 24 tror jag, tänkte bränna igenom alla 7 säsonger igen :P

hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0