Skriva på svenska?

Händelserik dag idag, först ut och skotta fram bilen och parkeringen :P tungt men skönt med frisk luft, sedan var det iväg till Norrtälje med pappa och katten. Katten har fött för en veckan sen och den är fortfarande sliten så vi var till veterinären och den fick saltlösning in i nacken, såg lite roligt ut efter, lite pucklig i nacken :P

aja sen var det in till träning och jag fick vara ensam tränare i en timme i början så tjejerna fick köra jobbig stationsträning väldigt länge innan själva redskapsträningen började, hehe ;)

Sen har jag fått mycket "förfrågningar" om att skriva på svenska istället för engelska på min bok, för alla kan ju inte ha samma fantasy-engelskt ordförråd som jag har :P

Så jag har faktiskt beslutat att skriva en kopia av boken på svenska också. Men jag är osäker på hur det kommer se ut med svenska istället för engelska, men jag ska göra mitt bästa!

Så jag lägger upp svenska verisionen också på bloggen. Men räkna med att första kapitlet på svenska kommer dröja minst en vecka, för jag måste ändå skriva om det kapitlet för det är för mycket fakta i det kapitlet.

men aja, håll ut ni svenskaläsare så kommer en lämplig verision för er också ;)


nej nu ska jag kolla vidare på Heroes eller nått!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0