Söndag och bowling :)

Tja, söndag kväll nu och sitter och skriver lite listor till gympan (måste göra sånt också som tränare :P )

Tidigare idag ringde en polare och frågade om man vill hänga med till Norrtan och köra lite bowling så det var lite nice :) Gick sådär, aldrig varit bra på bowling utan mera kört på tur och denna gång funkade den taktiken igen iaf :P vann i min grupp :)

Senare på kvällen hämtade jag syrrans bil, som jag ska låna imorn, och sedan åkte jag hem till några tränarkolegor och hade ett litet ledarmöte. Bestämde lite saker inför den här terminen.

Så nu händer inte så mycket mer ikväll, imorn så blir det en hektiskt dag då jag ska jobba med farsan och sedan på ett Styrelsemöte.... mycket möten nu känns det som men men det får gå :P

eftersom det blir hektiskt imorn så får jag se om jag inte väntar några timmar nu ikväll tills det blir måndag så lägger jag ut dom två första kapitlen då, eller om jag väntar till sent imorn efter mötet, har inte bestämt mig ännu :P

aja länkar till ett helt cp-klipp på youtube iaf, gammalt men alla kanske inte har sett det så :P
Badger: http://www.youtube.com/watch?v=EIyixC9NsLI

tjo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0