Tisdag och massa saker

Yo! Hemma från träning precis med tjejerna som gick riktigt bra, tycker att dom var väldigt glada idag och att grunderna som dom tränade på fungerade bra! Torsdag är det också grunder för dom, men på lördag ska vi till Täby och träna för där har dom grophall och då kommer tjejerna få köra svårt för första gången den här terminen så det blir nog nice för dom :P

Tidigare idag så var jag på ett möte med en Studievägledare och snackade om mina kurser som jag vill/måste gå för att kunna komma in på Sjukgymnastilinjen sen i höst. Det funkade bra mötet och nu väntar jag på svar från dom ifall jag kommer in på kurserna eller hur det nu var, sen är det bara att skicka in och få studiebidrar och sen plugga lite igen :)

Jag kom på att det kanske är lite tråkig utformning på denna blogg så tänkte att jag ska börja lägga in lite bilder i inläggen också, så det blir lite "roligare" :P

aja tjo!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0