Asbra träning och kapitel Nio!

Yo! Igår så var jag och tjejerna på träning i Täbys grophall och det var en riktigt bra träning, alla gjorde minst en ändring i teknik och dem som körde dubblar stog, några för första gången, en körde ny övning på dubbeln och många körde riktigt bra rondat-flickis-salto.

med andra ord så var det en riktigt nice träning faktiskt :)




Imorn kommer jag att börja plugga, biologi A och kemi B på distans så det blir ju lite nice att få lite struktur på vardagen :P

aja här nedan ligger senaste kapitlet, kapitel nio på engelska och svenska. Det är sista kapitlet i Del 1 av boken, jag har planerat att det kommer bli tre delar tror jag. Så det är en hel del kvar så att säga :P (ska ju bli en bok)

Första kapitlet i Del 2, får ni nog vänta på tills fredag, för det är en del jag ska fixa med i boken innan jag kan lägga upp det kapitlet.

Nej vänta nu på fredag kommer jag att åka iväg med tjejerna, stora laget, på en kurs/tävling i Göteborg så jag får väll lägga ut kapitlet på Torsdag då istället :)

aja ha det bäst tjo!

 

Kommentarer
Postat av: Liv!

Världens Bästa träning!! :D

2010-03-25 @ 21:36:27
URL: http://livfriden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0