Fredagsmys, eller?

Fredag, och jippi helg! eller inte kanske, har jobbat idag och ska jobba imorn, fast sen på kvällen blir det ju träning med NGF:arna :)

Idag när jag kom hem från jobbet så lagade jag avgaströret med tejp, för det var hål i och lät för mycket :P
Sen skottade jag fram parkeringen igen för Plogbilen hade drygat sig och skottat åt fel håll på vägen så det var en stor vall vid vår parkering :@

aja unowwahttajmitis, det är dags för senaste kapitlet på min bok :)

nedanför här finns kapitel 6, "Mysterisk Meteorit" / "The Strange Meteorite"

Ni vet också att jag har delat in bloggen i vardagligt, svenska verision och engelska verision till vänster i menyn. Så ni kan lätt hitta till rätt kapitel och verision ifall ni ska läsa :)

tjo!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0