HAHAHa

hehe, nej men jag kommer inte att lägga ut något kapitel idag för att jag lade ju ut ett igår och jag tycker nog att det är lite för tätt på att lägga ut nästa, även om man ska vara helt rätt och riktigt så är det ju för att jag var sen med kapitlet. men men :P

nästa kommer på fredag ;)

idag har jag jobbat lite granna bara och sedan mest kollat på film och serier :)

nu ikväll har jag hjälpt en gymnast med massa datorsaker, och det tog ennormt lång tid eftersom det var sånna jobbiga saker som installationer av iso-filer och nedladdningar av torrentfiler och uppackning av zip-filer :P

aja men nu blir det att kolla på 24 avsnitt 3 av säsong 3 :P

tjo!


Kommentarer
Postat av: Jennifer

Haha kanske jag ;P

2010-03-21 @ 12:03:47
URL: http://msje.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0