Kinesögon

OY!

astrött, speciellt i ögonen, har klippt träd idag blandannat med motorsåg så jag har fått spån i ögonen, så hela dagen och kvällen och nu har jag gått och kisat och varit jätttrött i ögonen, såg knapp vad tjejerna gjorde idag på träningen :P

men det gick bra ändå, vi ska iväg på en kurs med tjejerna till Göteborg sista helgen denna månad och då ska dom även vara med på en tävling, så vi har bestämt lite varv idag med dom och prövat lite, kommer bli asbra det, roligt också för det är första gången vi tävlar med svårighetstabell, det betyder att ju svårare övningar man kör desto högre utgångspoäng har man :)

aja imorn blir klippa mer träd och sedan blir det till att skotta grannens tak :p


nej nu ska jag sova, ser knappt vad jag skriver längre:

!



Trött som jag :)

Kommentarer
Postat av: Liv!

SV: Haha Ja kanske det xD

2010-03-10 @ 20:52:25
URL: http://livfriden.blogg.se/
Postat av: Liv!

SV: Jo jag har lagt den på hyllan ett tag, tänkte spela lite flöjt nu en period xD

2010-03-11 @ 21:24:49
URL: http://livfriden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0