Long time no read... eller :P

Hallojsan, har inte uppdaterat sen söndags eller nått, men det har egentligen inte hänt så mycket sen dess, jag har ju börjat plugga Biologi A och Kemi B, och kommer nog köra på Kemin, men jag har bestämt att försöka klara av den ändå, inte bra att gå in med dålig inställning ju :P

nästa kapitel kommer nog imorn, är ledig då så ska skriva på dagen, sen på kvällen så är det träning med  tjejerna och det är sista förberedelserna inför helgens äventyr med kurs/träning/tävling så det blir spännande att se vart dom ligger i status :)

Nu ikväll har jag varit på styrelsemöte med NGF och det gick bra, bestämdes lite saker.

Nu ska jag kolla på Bleach och sedan på Lost, det går ju sista säsongen just nu av Lost i USA så jag kollar på den och det är avsnitt 9 nu idag!

aja men jag har en uppgift till er som läser min blogg, ni lilla folkskara :P Ni får gärna kommentera boken när ni läser kapitlena, så jag får lite tankar och feedback :)

men nu är det dags att stänga av Playdio (radiostation) och kolla på Bleach!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0