Oh shit

Yo, vet, jag har inte lagt upp senaste kapitlet ännu (fredagens) eller bloggat på länge, men det har har varit så mycket senaste tiden så jag har inte hunnit. Jag fixar nästa kapitel och lägger ut det ikväll, för snart ska jag iväg på träning och innan det tänkte jag fixa lite saker här hemma.

Precis kollat på senaste RWJ-avsnittet och det är äg som vanligt, för er som inte vet vad RWJ är för något så är det Ray William Johnsson, en kille som kommenterar viral videos på nätet, viral = sånt som blir känt på kort tid, kan man säga.

bara söka på Ray, så är det första som kommer upp, på youtube :P hans kanal heter Equals three

annars ha det bäst, tjo!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0