Ooops, sorry!

Ojdå, vet att jag är sen med senaste kapitlet, skulle ju ha lagt ut det i fredags, men var inte hemma då, var på middag och sen festade vi, sedan på lördagen var jag inte hemma. Men ni får kapitel åtta nu istället :)
Ligger som vanligt här under, med svenska och engelska verisionenerna separat.

Idag har det inte hänt så mycket, var och jobbat lite imorse/dag, sedan på kvällen så var jag på tjejernas friståendeträning och filmade deras frisstående. Vi ska på kurs/träning snart, sista helgen i mars, och då ska vi få vårat fristående analyserat, så vi måste filma och skicka in, så nu har jag filmat iaf :P

Fick denna film länkad till mig för någon timme sen, askool video faktiskt.

Det som är koolt är tricken som killen gör, det är på en väldigt hög nivå och svåra och tunga övningar han gör. är man inte intresserad av tricking/akrobatik så är den kanske inte så intressant :P

http://www.youtube.com/watch?v=VUmHp0_1bmQ

aja ha det bäst och ursäkta igen ifall jag bröt någons (jag vet en :P ) rutin genom att senarelägga kapitlet :P

TJO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0