Sjuk!

Jahopp då är man sjuk igen, jag är inte byggd för detta klimat asså, första vintern på 10 år tror jag som bara haft en halv vecka med töväder, vad händer sen? jo det börjar snöa igen och idag så är det Blizzard! (snöstorm)

inte skrivit sen måndags för jag har jobbat och blev sjuk också så jag har inte orkat skriva så mycket, men imorn så kommer ju nästa kapitel (6) så jag måste väll översätta det kapitlet snart också:P

Asrolig sak är att jag äntligen har fått min mobil, en HTC Hero, Urban Brown, riktgt cool mobil, min första mobil med touchscreen också så jag har fixat och mixat med massa aplikationer hela dagen :)

nu blir det nog ett avsnitt av 24 tror jag, kommit till hälften av säsong 2 :)

TJO!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0