Wassup!

Jahopp då är det måndag igen då och det är sportlov, visserligen påverkar det inte mig då jag inte går i skolan :P
men det är ju nice ändå.

Var med några polare och festade i Sthlm i lördags, det var asnice, fast slutade med att en polare slog i huvudet och fick ett jack, men det var inte så farligt, fast vi stannade på sjukhuset till halv 6 på morgonen jag och en annan, sedan drog vi tillbaka till lägenheten:P

aja väntar fortfarande på mobilen, har för mig att jag lästa nått om 7 arbetsdagar så imorn har det gått det så får jag inte den då så blir jag arg!!!

här nedanför finns senaste kapitlet från min bok, kapitel 5 :)


nu ska jag fortsätta kolla på 24 säsong 2, asbra serie så jag ska kolla på alla säsonger, så jag kan kolla på säsong 8 som spelas på tv i USA just nu :P

tjo!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0