RM1 med bästaste!

Yo, i helgen så var jag och NGF-arna nere i Helsingborg och tävlade på Riksmästerskapen Nivå 1

Det gick bra, men inte tillräckligt bra för att tjejerna skulle komma med till finalen, i finalen så hamnar dem 10 bästa lagen från kvalet som det var 45 lag i inkluderat oss. och vi kom på en 20 plats, med bara 0,5 poäng ifrån en finalplats!!!

Tjejerna hade iaf roligt och vi tränare med, massa roligt som hände och på söndagen så gick vi på stan innan tåget skulle gå och där fanns det ett tivoli så det fanns lite karuseller och saker som såldes att gå runt att kika på så det var nice.

Det som inte var nice var däremot att jag blev sjuk och fortfarande är det lite granna, men tror att jag är frisk på torsdag iaf :)

Denna helg som kommer ska vi åka på en tävling i Sthlm som heter Rockycupen och vi ska fixa varven och så denna vecka, så det blir lite tight då det är jag och en till tränare och ska med då och jag kan inte vara med på dagens träning, men det löser sig nog, jag kommer ju förhoppningsvis på torsdagens träning :P

ikväll så ska jag faktiskt fortsätta på boken, och imorn ska jag skriva lite mer därtill :P var ju ett tag sen jag hade tid till att skriva på boken så det ska bli nice att få skriva lite igen :)

aja ha det bäst och bli inte sjuka, det är så tråkigt ;)

PS. Har ingen bild just nu, men väntar på att tjejerna ska lägga upp lite bilder, dom har typ 200 tusen bilder tagna under helgen eller nått :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0