RM3

YO!

Hemma igen från en helg med NGF och en RM3 tävling i Katrineholm, det var en riktigt rolig och spännande helg, det var synd bara att det inte räckte hela vägen till en finalplats för tjejerna, dom körde råbra på förträningen!

Ifall ni vill se varven och friståendet från tävlingen så finns dom på facebook!

Nu har jag också bara 2 små prov kvar att göra innan jag är helt klar och få ta sommarlov, och imorn ska jag börja med mitt "back-in-shape" träningsprogram för att bli stark igen (om jag nu var stark innan :P) för i sommar så ska jag träna med KFUMarna igen och det ska bli så NICE!!!

Helgen med tjejerna och deras gymnastik har fått mig att inse att jag kommer aldrig att släppa gymnastiken och att jag verkligen behöver den i mitt liv för att jag ska må bra, så nu tänker jag banne mig ta revansch och börja träna igen, jag tänker vara med på ett SM i trupp-gymnastik innan jag slutar!!!

Så nu är det inge mera "Ska jag träna lite kanske" - "Nej jag orkar inte" ! utan nu är det inge tjafs eller tönterier utan 110%, och anledningen till att jag skriver 110% är för att jag tänker gå förbi mina gränser " Go beyond my limits" så att säga! :)

aja nog pratat, tjo!



Kommentarer
Postat av: Miccan

sv. google översätt ;)

2010-06-04 @ 16:41:20
URL: http://msje.webblogg.se/
Postat av: ebba

sv ang översättnignen -.-



hihi, jag översätte ju på google översättning! tror du jag kan danska?? nooo ;)

2010-06-13 @ 11:55:03
URL: http://ebbalindstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0