RM3, sol, plugget slutar och massa annat!

Yo!

Nu är det verkligen sommar, sol så det ryker om det! vissa dagar iaf :P

var i lördags i Uppsala med två polare och kollade på Folkrace hela dagen, satt där och solade samtidigt så nu är man brun :P

Folkracet var ascoolt, som körde i deras små fula bilar och knuffades och hade sig:P Imponerande när några voltade och sedan ifall dom landade bra så körde dom vidare :P

Den här veckan är sista veckan som jag pluggar också så jag har en del uppgifter som ska skickas in och två prov på fredag så nu gäller det :)

Blir lite stressigt bara för på fredag ska jag kör bil ner till Katrineholm med gymnaster och tävla på RM3, Riksmästerskapen nivå 3 alltså :) svår tävling men jag hoppas och tror att tjejerna kommer göra bra ifrån sig och köra bra varv :)

nu ska jag se vad jag hittar på, Lost sista avsnittet kommer på onsdag! hur ska jag överleva utan denna serie sen!

aja tjo!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0