busskort = game over :(

mitt busskort har gått ut och jag har inte råd att köpa nytt förens typ fredag eller efter helgen, så blir ingen träning för mig innan det, buhu stackars mig :(

men det var ngfträning idag och den gick riktigt bra, var väldigt bra fokus och varven såg bra ut, så cred till er tjejer för idag :)


nu blir det lite dator, och sedan hörde jag att en granne är ute igen, en gammal kompis som inte brukar vara här så ofta, typ vartannat millenium eller nått sådant så tänkte snacka lite med han imorn :P

tjo

Kommentarer
Postat av: jessica

vartannat millenium, haha, det va faktiskt en rätt bra förklaring på hur ofta han är ute! hälsa!! :o)

2010-10-06 @ 19:29:05
URL: http://tystatanke.blogg.se/
Postat av: Richard

hehe ah det är typ så :P jag hälsar imorn!

2010-10-07 @ 22:27:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0