Hyfsad träning och dag :P

Tjena bloggen, idag har det varit lite mulet men jag var ute och jobbade ändå :P hjälpte pappa på hans jobb, idag blev det att såga ner massa grenar från ett kastanjeträd :)

aja sen var det iväg hem och lite mat, eller nej föresten jag åt i bilen hem, McDonalds mat blev det :P
sen iväg till träning i Åkeshov och vi körde:
* 45 min uppvärmning
* 30 min trampolin
* 30 min tumbling
* 30 min trampet

ungefär :)

gick ganska bra fast jag orkade inte köra så mycket trampet var helt slut då, men tumbling gick ganska bra fick till lite bra stämm i golvet och körde lite granna svårt :)

se videoklippet för dem tre bästa volterna.

imorn ska jag och några andra + väldigt många andra se på genrepet för Trupp-EM i Enskede i sthlm, det ska bli fett nice!

nu blir det sova, tjo!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0