Idag

Tja, idag har det inte hänt så mycket, vaknade, var ute och målade på huset, fixat lite, gjort en hel del filmer som jag recordat på datorn, så jag har gjort lite guider och recensioner av spel :P så det ligger uppe på facebook nu :)

blir tyvär ingen träning för mig idag, för jag är inte så pigg, så jag har kört lite styrka här hemma istället, har haft ont i halsen och lite feber :(

men vi hörs!, länkar här nedanför till dom videorna som finns ju nu uppe :P

Richen Tipsar - Datorguide del 1:


Richen Tipsar - Datorguide del 2:


Richen Tipsar - Sega Spel del 1:

Richen Tipsar - Sega spel del 2:


Kommentarer
Postat av: Sofie Gustafsson

Vilket program använder du för att göra guiderna? :) Alltså att filma skärmen. :)

2011-01-05 @ 19:40:03
URL: http://emosuss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0