Kan jag prata?

Dagen har varit annorlunda, vaknar hos en kompis på soffan efter en natts spelande framför tvn :) sen hem och fixa lite sen iväg till NGF-träning som vara riktigt trevlig, riktigt roligt att kvalliten på övningar som trupp har höjts och blivit bättre, så det är ett starkt lag som ska iväg och tävla om två veckor :)

men sedan så har jag varit mupp idag, kan bero på att jag gick och la mig klockan 5 imorse :P
men jag har verkligen inte kunnat formulera fullständiga eller begripliga meningar idag asså, på träningen så vet jag inte vad jag sa, eller jag vet vad jag sa och jag vet att jag sa rätt och bra saker till tjejerna, men sättet jag sa det på var ju inte direkt så strukturerat :P

aja hursomhelst så har det varit en rolig dag, jag är nöjd :)

på facebook finns det nu film från dagens ström på träningen så kika på den tjejer!

tjo! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0