Oj oj oj ! vilken träning :)

oj oj oj vilken träning det var idag med ngf i täby, det skruvades och snurrades dubblar och annat hit och dit :)

riktigt duktiga var tjejerna idag och det blev en hel del nytt och lite ström på pikar också, film kommer imorn, den är redigerad och klar, men hinner inte ladda upp den nu, det får bli imorn, eller jag idag är det igentligen men senare idag då :P

idag, söndag, så ska jag först in till sthlm och köra friståendeträning själv, och sedan tillbaka till bergshamra och köra med tjejerna, ska köra redskap med några medans resten kör friståendet.

tror det blir lite trampet spik och sedan salto träning :)


aja men video kommer senare som sagt, jag lägger upp en länk här då, men nu ska jag sova tror jag :)

tjo!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0