Richen Tipsar!

Tjena tjenixen alla där, idag är det måndag och början på en ny spännande vecka, igår så var det träning för mig i sthlm och det var riktigt nice, vi körde fristående och vi har gjort ungefär halva klart :P riktigt roligt fast det gjorde ont att köra kick the moon (mollbergare med halskruv) på hårt trägolv :P

sedan iväg hem till tjejernas träning och då fick jag 3 gymnaster att träna, resten körde fristående, men dom jag hade körde riktigt bra, vi ställde fram en trampett mot en tjockmatta och så körde vi salto, och salto skruv :)

film finns länkade här nedanför.


sedan måste jag göra reklam för en miniserie som jag har spelat in "Richen Tipsar" och där ger jag lite tips vid datoranvändande och i några andra avsnitt har jag spelat lite gamla SEGA spel och kommenterat, kolla på den och kommentera gärna :)

alla finns på youtube/facebook, och den senaste länkar jag här nedan också :)

nu idag så blir det lite chill sedan ska jag åka in till NOrrtälje och hjälpa till på en träning för jag kan inte träna själv för jag har inget busskort och kan inte ta mig in till Sthlm :(


aja här kommer länkarna! (just ja, glömde lägga upp länk till täbyträningens film, även om alla gymnaster redan typ har länkat till den på sina bloggar redan :P men jag länkar också till den här)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0