Täbyträning = Underbart!

Att humöret och känslorna kan ändra sig så fort och drastiskt, helt underligt asså.

Från att vara en ganska seg helg och tråkighet, till en kväll med så grymma prestationer och glada människor! DET.... är en stor fördel med att träna gymnastik det :)

Täbyträning för några timmar sedan och den gick jättebra, inte jag som tränade men jag var tränare och gymnasterna körde jättebra.

Det som gör mig som mest glad och stolt över är, när tjejerna lyckas besegra motstånd, vare sig dom kör en volt dom inte kört på länge, på grund av olika anledningar, eller kör nya svåra övningar. Det är det bästa, att få se "Victory" i deras ögon, den känslan är den bästa och det är den man ska sträva efter alltid!

Detta är den största anledningen till att jag är tränare :)

Den största anledningen till att jag tränar själv är: Jag vill veta vad det betyder att vara en riktigt duktig gymnast, att verkligen kunna göra volter, att verkligen kunna skruva, att verkligen verkligen kunna visa att detta är någonting som jag, JAG, kan utföra!

Än så länge har jag inte hittat det svaret än, jag har långt kvar det vet jag, men jag tror att jag kommer nå det svaret någon dag, och jag tänker verkligen kämpa mot det, tänker inte ge upp, inte ens när det går som sämst eller när jag är sjuk. Jag har bestämt mig nu, jag tänker hitta svaret till vad det betyder att vara en gymnast, och mitt första steg är att vara med på SM 2011 i Maj.

Kanske hittar jag mitt svar där och nöjer mig, eller.......








Kommentarer
Postat av: Jake

Du har ett lag bakom dig! =)

2010-10-17 @ 01:28:00
Postat av: F

Klart du kommer klara de!!!

2010-10-17 @ 12:27:07
URL: http://powerfriday.blogg.se/
Postat av: Richard

Yes!

2010-10-17 @ 23:32:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0