Ändra bloggen och innehållet!

Hallu, tänkte att jag inte bloggar så mycket och att det blir lite segt emellanåt, så jag tänkte ändra lite på bloggen, eftersom jag typ inte har något liv förutom gymnastiken just nu, så kommer jag börja skriva här efter varje träning hur det har gått, och just nu så tränar jag tjejerna tisdag/torsdag/ lite söndagar och varannan lördag, sedan tränar jag själv måndag/onsdag/fredag/söndag.

Så kommer skriva som en träningsdagbok här då då :) så blir det kanske lite roligare att läsa.

Kom på det här efter att en av mina gymnaster sa till mig häromdagen att jag typ aldrig bloggar, hon nämnde även att hon och hennes kompis bloggar hela tiden typ :P Jag ska nu inte försöka mäta mig med deras underbara blogg som uppdateras ett par gånger om dagen med roliga inlägg. Men jag ska iaf försöka få min blogg mera levande :)

Design och lite sånt kanske ska ändras det med? aja får väl läsa igenom lite guider ikväll för att se hur man gör:P

just ja, tack vare detta klimat och andra okända faktorer så verkar det som att jag aldrig blir helt frisk, har typ kunnat träna varannan träning och sedan behöva skippa nästa pga sämst hälsa, tyvär blir det även så idag, hade som plan att åka in till Sthlm och kötta lite idag, men så blev ikke fallet, skulle jag träna idag så skulle jag väl dö i hjärtmuskelinflammation eller nått, så känns det iaf just nu!


aja Rant over, nu ska jag göra nått annat och så :)

tjo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0