Fraps funkar på min dator!

wihoo, FRAPS funkar på min dator, för er som inte vet vad FRAPS är, så är det ett program som kan spela in det som händer på datorn, både bild och ljud, det är många som använder det när dom gör guider och sånt på datorn och lägger upp på youtube typ. Men programmet kräver en ganska rejäl dator annars laggar det desvärre, men eftersom min dator är så fet nu så funkar det :)

så nu ska jag spela ett läskigt spel som heter "F.E.A.R" och spela in :)


idag var det träning i norrtälje och det gick bra, vi körde hopp tränade på skruva, pikar och bordhopp :)

imorn blir det träning för mig och då jäklar ska det snurras, ska vara i åkeshov och tror vi ska kötta tumbling :)


nej nu blir det på med headsett upp med volymen, stäng av allt lyse i rummet och spela lite skräck!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0