Måndagen

kom hem halv 1 igår så det blev inget inlägg då, suger ibland att träna i sthlm och bo i bergshamra.......

men men, träningen gick bra, körde tumbling först och framåt, började med handvolt-frivolt och jag körde handvolt dubbel grupp för första  gången :) och sedan lade vi på pikvolt innan så då körde jag ytterligare en ny övning; pik-handvolt-dubbel grupperad :)

sedan körde vi hopp, bord, och det gick sådär, men börjar iaf att fixa till överslaget, men körde några överslag sträck volt iaf, en med halvskruv också :P


sedan var jag typ död efter det och mitt knä hade typ pajat av någon underlig anledning, så när vi skulle köra trampolin så kunde jag itne köra framåt, utan det blev bakåt istället med massa dubblar och skruvar på det :)

sen efter träningen så missade jag som vanligt bussen från tekniska med typ 4 minuter :( men då gick jag och köpte en kokt med bröd och räksallad :) fast kände att jag åt som en gris eller nått, för kioskkillen hade slängt upp massa räksallad och det ramlade ju av och var jobbigt :P


aja det var igår det, idag blir det lite träning med tjejerna och imorn tänkte jag kika på Resident-Evil: Afterlife 3D, med några polare, så det blir nice, hoppas det blir av :)


nu ska jag vänta på att min favvoserie ska bli "uploaded" så jag kan se den :)


tjo!



inte den jag köpte men iaf :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0