Regn och tråkigt och halvsjukt usch vilken dag!

Tänkte vara lite negativ just nu för jag känner för det just nu, varit en riktigt seg dag asså, inget att göra, prövat att spela lite men det var så tråkigt att jag höll på att somna framför datorn, halvsjuk så man inte orkar åka och träna i storstan, morr kommer ligga efter och tränarna blir väll inte så glada kanske....

hatar vintern just nu, men det positiva är väll allt roligt som finns ändå och man får väll lägga tankarna på det istället, varför hänga upp sig på tråkigheter som man ändå, antagligen, inte kan göra något åt, då är det bättre att fokusera och göra roliga saker, det ska jag göra nu iaf :)

antingen ska jag kolla någon rolig film, serie, eller vem vet kanske skriva lite :)

äntligen har Iron man 2 kommit på blueray också och den var ganska bra faktiskt, men lite tunn i storyn ändå :P


aja vi hörs och ses, imorn blir det träning med småknoddarna (ngf) och det ska bli nice, har planerat en riktigt bra träning åt dem små liven, ska kolla lite tävlingsstatus :)

//R



random regn bild

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0