Söndag?

Vaknade av att mamma väcker mig och frågor om att jag skulle väl iväg och träna idag, och då var det bara 20 minuter tills bussen skulle gå så det blev upp snabbt och i med en macka och sen iväg med träningskläder i en ryggsäck :P

iväg till sthlm och Fristående träning med KFUM och den var riktigt nice, vi hade en dansare som tränare idag och vi tränade på dom två partierna som vi har just nu i friståendet och det andra kunde jag inte, för det var nytt sen någon träning tillbaka, men det gick bra det med och jag tycker att det är riktigt nice fristående :)

aja sen var det bussen tillbaka och hem och rösta och sedan iväg på en friståendeträning till, fast med tjejerna :P

det gick väl också bra, det blev ingen redskapsträning denna gång för dom fixade formationerna och nu ser det friståendet riktigt bra ut, ska ta med kamera nästa söndag och filma,

så kom ihåg svarta tights och svart linne nästa träning tjejer ;)


nu blir det massa gibb, för nu vill jag vara lite nördig!


btw om ni vill lyssna på en skön piano låt så lyssna på denna:
http://www.youtube.com/watch?v=9LRsYn9ufY0

danska trupplaget Hulby slagels hade denna låt på deras uppvisning på 24-timmars för några år sedan :)


//R

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0