tisdag

igår så var det träning för mig och den gick ganska bra förutom att jag gjorde en liten krasch när vi körde framåt på tumbling, slog i båda benen i en sarg till en hissanordning på en md-grop, men idag känns det bättre så det är lugnt :)

idag så var det egentligen ingen träning för tjejerna utan vi tränare hade lite föreläsning för dem med kost, hälsa, återhämtning och lite skadehantering, sedan lite om hur terminen ser ut och vad vi ska träna/tävla på.

nu blir det lite chill fram till 21.00 då ska jag se på film med familjen, så ska konka ner min stationära då till vardagsrummet för, har filmerna på datorn och det är i full-hd så bärbara klarar inte av det riktigt :P

tjo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0