trött och seg

naj har inte varit den bästa av dagar, typ inte gjort något vettigt idag och på träningen var det typ 5 gymnaster som kunde träna, så det var lite segt, dom är jätteduktiga, och jag skyller träningskvalliten just nu på årstiden; höst och grått och sjukdomar och regn och sjukdomar och rusk och förkylningar och annat jobbigt, det verkar som att man aldrig blir helt frisk, det verkar som att jag kan köra varannan träning sen dör man i en hastig förkylning och sen kan man träna lite igen och så börjar det om igen.

Jag hoppas, och just nu levar jag på det hoppet, att när väl snön kommer så kommer dagarna att bli "ljusare" och vi alla kommer vara friska och taggade till en ny dag med nya möjligheter


så med andra ord, hit med snön era moln!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0