Video med bilder från NGF Lägret

yo, har suttit och fixat en musikvideo med musik och bilder från sommarens NGF läger i Karlskrona och den blev bra :)

men funderar på att göra en till sen, när jag har fått lite mera bilder, ska be gymnasterna fixa det till mig :P

filmen finns på facebook, länk här nedan :)

http://www.facebook.com/home.php?#!/video/video.php?v=469117271702

eller så finns den här :



ska ladda upp den på youtube också, men det tar jag senare!

imorn blir det träning med tjejerna, mitt KFUM-gäng är demogymnaster på en trampett steg 3, och jag visste inte om det så då stannar jag hemma och kör styrka och stretch istället, och tränar lite fristående övningar :)

//r

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0