Don't try, just do it!

Hum, aslänge jag var här, men jag vet inte....

iaf, livet flyter på som vanligt med lite nya inslag här och där, plugg och annat :P

Jag har nästan tagit ett jättestort beslut nu iaf, ett sånt beslut som man kanske skulle tagit tidigare i livet,
men bättre sent än aldrig iaf :P

Jag är väldigt nöjd och glad och jag har otroliga personer runtomkring mig som lär mig vad människor verkligen kan uppnå om man verkligen vill :)

Jag tror att vem som helst med vilken bakrund som helst kan lyckas, så länge man verkligen vill. Och då menar jag VERKLIGEN VILL, inte något halvtöntigt "jag kan väl försöka". NEJ. FEL. Då vill man ju inte, om man bara vill försöka. Då har man ju en tanke att man kanske kan misslyckas.

Om man vill något, så ska man inte försöka, man ska bara lyckas!
Det är inte svårare än så och ingen kan övertyga mig om motsatsen!

:)


Jag är med andra ord, som min norska vän "pinnsvinet", TAGGAD!

igelkott

Kommentarer
Postat av: Emil N

Nu blir man lite nyfiken på vad det var för stort beslut :P

2011-11-07 @ 18:12:48
Postat av: Richard

Hehe det får vi se :P

2011-11-10 @ 02:12:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0